1 Şubat 2023 Çarşamba

Geciktirici Sprey Yorumları

 


Erkeklerin erken boşalmalarını engelleyen ve daha uzun vajinal birliktelik sağlayan geciktirici spreyler en çok tercih edilen ürünler arasındadır. Çünkü lokal olarak penise uygulanması, kolay tarifi ve hem bayan için hem de erkek için etkili olması bakımdan özellikle de erkekler tarafından tercih edilmektedir. Bu cinsel sağlık ürünleri Sağlık bakanlığı izni ve kontrolleri ile satışa çıkarılmış ürünlerdir. Kesinlikle bir yan etkisi veya sağlığı tehdit eden bir durumu yoktur. İnternet üzerinde kullanıcıları, Geciktirici Sprey yorumları ile ilk kez kullanacak kişiler için rehber olmaktadır.

·       Cinsel ilişki süremiz 3 – 4 dakika arasında sürüyordu. Eşime karşı kendimi rezil olmuş gibi hissediyordum. Onun da zevk almadığını biliyordum. Fakat bana belli etmiyordu. İnanmayarak da olsa geciktirici sprey kullanmaya karar verdim. Eşimden gizli uyguladım. Birleşme süremiz. 20 – 25 dakikaya çıktı. Eşim benim bu değişikliğime şaşırırken bende onda yaşanan mutluluğa şaşırmıştım.

·       Düzenli olarak geciktirici sprey kullanıyorum. Hem penis derimi besliyor hem de ilişki süremi çok uzun dakikalara çıkarıyor.

·       Hiçbir sağlık sorunu yaratmadığı fikri ile aldım. Kullanınca anladım ki dünyanın en güzel şeyiymiş.

·       Geciktirici spreyi ceketimin cebinden ayırmıyorum asla onsuz ilişkiye girmiyorum.

Kullananlar Gecikti Siz de Kullanın Erken Gelmeyin

Geciktirici sprey yorumları ile de ne kadar etkili ve güçlü bir etki yaptığı meydanda olan geciktirici spreyler zararsız olduğu ve uygun fiyatlara satıldığı için denemesinde hiçbir zarar yoktur. Bir kere denedikten sonra sizde geciktirici sprey kullanmadan girilen ilişkiden zevk alınmadığını anlayacaksınız.

Geciktirici Ürünler

Erken boşalma cinsel bir rahatsızlığın yanı sıra, çiftler arasından uyumsuzluğun da habercisidir. Genellikle erkeklerde daha çok rastlanan bu durum çiftlerin cinsel hayatlarını olumsuz yönde etkilemekte ve erkeğin iktidarsızlık ile suçlanmasına kadar gidebilmektedir. Özellikle ülkemizde 21.yüzyılda olmamıza karşın hala tabu olarak görülmekte olan cinsellik konusunda tıbbî destek almaktan çekinmekte olan pek çok erkek mevcuttur. Oysaki erken boşalma sorununun tedavisi geciktirici ürünler ile mümkün olmakla birlikte bu sorunu tamamen ortadan kaldırmaya yarayan cinsel sağlık ilaçları da bulunmaktadır.

Tıbbî yardım almaktan çekinen erkeklerin pek çoğu geciktirici krem kullanarak bu durumun önüne geçmeye çalışmaktadırlar. Piyasada erken boşalma rahatsızlığına karşın pek çok farklı kullanımda ve pek çok farklı şekillerde ürünler bulunmaktadır.

Geciktirici Ürün Türleri ve İçerikleri

Geciktirici ürünler genellikle 2 çeşit olmaktadır. Bu ürünler sprey ya da krem şeklinde satılmakta olup, doğru kullanıldığı ve abartılmadığı takdirde herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır. Sprey kullanımı genelde cinsel birleşmeden 30 dakika önce kullanılır. Spreyi penisinizin üzerine sıktıktan sonra üzerinde ıslaklık kalmayana kadar masaj ile yedirdikten sonra etkisini 15 ile 30 dakika arasında gösterecektir. Aynı zamanda afrodizyak içerdiği için geciktirici etkisinin yanı sıra cinsel gücünüzde artış olmasına da yardımcı olacaktır. Kremlerde aynı şekilde kullanılır. Etkisi yine spreylerde olduğu gibi olmakla birlikte bazı kişilerde spreylerden daha uzun süreli etki gösterdiği klinik deneylerde saptanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.